this is all my friends !



yang x comel nieyh izaty , haha
die ni baik .... ni lah kawan pertama yg aku jumpa...
tapi kengkadang die nieyh ske sngat berahsia ! menyampah tol ..
izaty ok :) grrrrrrr =='


Najwa Azman

dan ni pulak ialah akuw ...the owner nye blog 
amacam comel ke x?
aku  ade ramai kawan sebenanye tapi diowng tu sume nye rmai dah ho , hot !
huhu :(







yg comel ni plak aini, mmg ramai kwan pown atoi !
die nieyh lemah lembut , baik , sopan, chumel ...
tpi haritu aku gadoh ngan die tak pe ah citer lame usah dikenang:(
die rapat ngan nasus kalo nak tau nasus tau tu sapew ? tgk kat bawah nieyh :)



hah ! ni lah nasuha , die nieyh lawa i
kalo x caye jumpe lah face to face ngan dier..
die ade ske sowang tu tpi sowang tu macam x layan je cian nasus...
die nieyh kengkadang cam perangai die cam akuw jgak .. 
i love you nasuha 





yg ni lak pika...
die nieyh ske blagak gangster tpi sebenanye die baek ..
daripada penyenyap kepada mulut murai kepada gangster ..., thats pika
lu baek der...




this is nurul faqihah chumel kan ? macam kawan die , haha
die nieyh dlu kuat ckap tpi skarg dah tak dah sebab kitowang duduk dlam kumpulan asing 2
tpi , ade masenya die kuat maen tau ...faqi baek




akma ? how are you ? 
die sje je pkai baju tu padahal kakak die punye baju
die dlu maen2 gak tpi skang dah berubah
menjadi perempuan ayu , sopan santun , solehah ! 
die dah macam kaakak aku sendiri jew wlaupown aku lagi tue dari die
akma ibrahim my sister :)



ni farzana atikah ...
die ni baek , klau aku mintak die tman pika memane kew mesti diie teman
tu lah aku kate die baek ...tpi malang nye die duduk dlam group laen huhuhu :'(




hah ! yang nieyh madihah , kwan baek baek baek akuw !
perangai die sumpah macam bdak2 tpi,
die pandai giler canang aritu die dapat 4 a 1 b woo ^_^ ! 
bijak tu...she's my closet friends 






hah ! yang belah kiri tu mathir ..
die sorang je lah budak hot yg layan 
kawan 2 kitowang nieyh , kitorang rapat  lah jugak ngan die dlu ..
tpi skarang nieyh die macam x bertegur sape jerk entah lah...
i'm sorry ! klau ade wat salah kat ko yok...
aku rase aku tau .. that's mahathir..







bye bye :) hih ^_^